Verkligheten har återupptagits

Jag drack de efterlängtade islatte-drinkarna under resan. God mat åt jag också. Och så slank det ned något färgglatt och tomtebloss-sprakande alkoholhaltigt där mellan varven. De fyra kilona är med all säkerhet tillbaka. Men, men - det är bara att ta nya tag. Verkligheten har ju börjat om, allvaret, åtagandena, ansvaret etcetera, och då är det lika bra att äta tråkig mat och träna när man änså är igång.

Ikväll har jag svullat på de små mini-chokladmuffinsarna jag hittat på och bakat (sjukt goda!) och så har jag avnjutit ett färggrannt och fantasifullt Almodovár-drama, liggandes orörlig. Diabetes/hjärtinfarkt/stroke/cancer-framkallande bakverk och stillaliggande, kvällen till ära alltså. Men imogon återupptas sträng diet och träning. I morgon.

Kommentarer
Postat av: jana

Morgondagar är bäst. Då ska allt göras, det är mitt motto. Vad såg du för film?

2012-06-13 @ 21:31:43
URL: http://ifilmernajagser.blogspot.com
Postat av: Linda

Den där Penelope har mördade Paco i frysen. Gillade den.

2012-06-17 @ 02:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0