Allt som glimmar är inte guld

Det finns inte mycket att berätta. Allt är egentligen ganska ointressant, jobb på heltid. Jo - idag efter jobbet handlade jag på den omtalade rean på Body shop. Hundrasjuttio kronor för tre eftertraktade produkter. Har länge drömt om de krämiga och väldoftande smören, men inte slagit till eftersom 175 kronor/burken aktiverar min snåltarm.
 

Det hade varit ett fynd om de inte orsakat klåda, väl applicerade på skinnet. Och om de inte stunkit så sötsliskigt och starkt. Undrar om de kan stämma mig nu för att jag säger sanningen, kroppsbutiken, eller om yttrandefriheten gäller.

Sedan kan jag släppa den stora nyheten att.......................................................................................................................................................................................................................jag har sparat ut naglarna. Har aldrig tidigare haft tålamod eller lyxen att inte behöva använda händerna till hårt arbete. Och nu är de rätt så långa. Just so you know.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0