Min ignore-lista

Har haft en jobbardag. Jag borde plugga, men hinner inte. VILL inte, ORKAR inte. På fredag skall hemtentan (som jag knappt påbörjat) lämnas i lärarens fack i änden på den långa institutionskorriodoren på femte våningen. Hur ska det bli möjligt? Jag jobbar typ jämt. Åtta timmar/dag hela veckan. Jag känner att jag kanske skulle behöva upprätta en ignore-lista, på vilken jag skulle införa göromål och krav som kan skitas i. Undrar vilka saker som skulle stå på den listan...Jag gör ett försök.

X-BOX 360 (fast inte om jag tilläts vara lite irrationell)

MATLAGNING (så jävla tidsödande och inte roligt när man inte har tid att laborera)

HANDLING (behövs en närmare förklaring?)

BLOGGAND...e..........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0