En bror?


På bilden ses min rosa Astrantia och en humla som tycker den smakar alldeles utsökt.

Sov till femton och trettio i dag (hade jobbat natten till idag). Nu är jag lite mosig, men börjar komma igång. Försöker klämma ut det mesta (dont spend it all in one place) ur fem timmars vaken ledig tid - innan jag ska jobba i natt igen. Sitter i Baden Badenstolen och sörplar kaffe och smokar och tittar på mina blommor. Bland annat.

Har fått kontakt med en av mina halvbröder. Den brodern jag träffade som hastigast en gång för länge sedan i ett stort köpcentrum. Han var fem år då och såg ut som jag i gjorde i samma ålder. Nu är han tjugotvå och ser nästan på pricken ut som min biologiska far gör på de rödgulnande fotografierna från mitt allra första år.

Får väl tacka fejjan för denna nyvunna kontakt. I nuläget ägnar vi oss åt stapplande "inkänning". Vi får väl se vad det blir. Känner mig ganska exalterad i alla fall. Det är ändå spännande med outforskade blodsband.

Nä, nu ska jag äta lite mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0