Virkning


Den Röda solhatten och Dahlian blommar för fullt

I dag har jag varit på stan och handlat garn - för nu ska jag virka en grej till min syrras unge, som anländer i oktober. Sedan satt jag på ödetomten, i mittenflygelns slagskugga, med ryggen mot det vita teglet och virkade, virkade, virkade. Och det gäller att inte ligga på latsidan, för detta är ett långkörarprojekt. F var med, han satt i solen och pluggade företagsekonomi.

Nu har vi just grillat burgare och ätit och för återstoden av den här dagen ser planerna ut som följer: virka, spela tv-spel, eventuellt se en film...

Sommarkursen har jag förlängt till i mitten på oktober. Kände att jag kunde behöva lite semester.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0