Spansk doftsensation

Festen i gårkväll var sjukt rolig! Vi åt en fantastisk trevåningstårta med browniebotten och blåbärsmousse på BV, hallonmousse på vån. 1 och någon trevlig röra högst upp. Jag hann prata med en massa trevliga och intressanta människor och dansa vanligt, Janefält-gympa, dansa flygvärdinnedansen, dricka ohälsosamt mycket sangria och avhandla livets stora frågor framåt småtimmarna.

Framåt ettiden bjöd N på bottenskapet i sangriabålet. Åh, tänkte jag, lustigt att det ser ut som korvgryta, vegetarisk korvgryta - och slukade tjugo stycken alkoholindränkta apelsinskivor i en hast. I dag tränger den kryddiga sangriadoften ut genom porerna och blandas med den mallorcanska krämodören från håret till en helt igenom spansk doftsensation, men som känns allt annat än angenäm i kombination med smärtbältet över ögonbrynen.

Efter två blev det politik på agendan. Så sent var det bara liktänkande kvar och det är faktiskt mysigt när alla tycker typ lika. Vid kvart i fyra tog jag en taxi hem. Killen som körde var obese. Han liksom fyllde hela halvan av bilen på något vis. Eller så såg jag i syne.


I morgon är det skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0