Mekanisk uppdatering (typ automatsvar)

Sitter och försöker ta igen skolarbete. Det går sådär. Kanske tar jag inte examen förrän i höst, på grund av någon liten släpande uppgift - motsvarandes typ fem högskolepoäng. Känns surt.

Nu bor jag hos svärföräldrarna och blir bortklemad, matad och kärleksboostad som värsta vilsna ankungen. Men jag försöker jämna ut bortskämmningsbalansen, genom att laga god mat och baka smarriga kakor till oss. Det låter säkert som att jag kan tänkas bli präktigt istrig under min svärvistelse, men det kan avhjälpas med att jag cyklar till och från skolan varje dag. Det är två gånger fem kilometer typ.

I slutet på veckan åker jag ned till Stokholm och maken. Jag ska på en intressant arbetsintervju inför hösten i veckan därpå.


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0