Färggrannt värre

Morgonen startade, för ovanlighetens skull, med en relativt näringsrik frukost. En färgsprakande födelsedagsfrukost som blev mycket uppskattad.



Med dessa bilder vill jag naturligtvis skryta med hur enastående duktig jag är som kan fixa en god och dessutom vacker frukost


Man kan ju nästan få för sig att vi är lyckade människor....


På för- och eftermiddagen satt jag och pluggade på biblioteket och vid sjuttontiden möttes jag och F upp och for in till stan och firade. Vi hamnade på en trevlig söderkrog, där F åt en köttbit och jag underbar lax. Efter middagen tog vi en mini-krogrunda och bestämde oss för att någon gång bo där på söder. Där på höjderna befinner vi oss i vårt rätta element liksom.

När vi nu kom hem skulle jag prompt slå in Oscars doppresenter - och det med en putteliten nagelsax att klippa till papper och krusa snören med (ja, light-livet har sannerligen sina baksidor) - och till råga på allt med åtskilliga centilitrar alkohol i fingrarna. Men jag måste säga att det blev hyfsat ändå.



Kände att det behövs lite kolörer i gråa mars...


...och därför får Oggis härliga regnbågspaket!



Hej då!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefint, både frukost och paket!

2011-03-31 @ 06:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0