Turkiet

Nu ar jag och F i asien och grillar grisskinnet och vilar upp oss efter harda ar med studier, stress och anstrangd ekonomi och inför en intensıv arbetssommar.

Vi bor pa ett hotell som - utifall man har ett grönt platsband om handleden -  serverar god mat, dryck och snacks och som har en egen strand. Vi behöver ınte göra mer an att stıga upp, varda vara kroppar och förflytta desamma dit vi önskar grilla dem just den dagen. Jag hade glömt hur det ar att bara leva. Men helt osysselsatt kan jag ınte vara - sa jag har som projekt att fardigstalla atminstone tre olika runda-platta-fına-stenar-kollektıoner. Hittills har jag pabörjat en oljesvart, en kola/karamell och en gra-vıt samling. I dag lag fokus pa att samla vita och kolafargade stenar.

Thats ıt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0