En dag tillsammans med Lill-Timman

Yngstens och min dag har varit kul! Vi har varit ute och lekt, lärt oss skillnaden mellan vit och gul snö, handlat, gräddat pannkakor, skött städning och tvättstuga, bakat en post-födelsedagstårta och öppnat presenter. Duplolegot blev uppskattat! Vi lekte med det flera timmar sammanlagt.

Jag har verkligen haft det jätteroligt hela dagen och sedan tackar Lill-Timmans föräldrar hjärtligt med exklusiv choklad och ansiktskräm (fast det är jag som ska tacka för att jag fått låna lite av deras sons energi - när jag umgås med någon av pojkarna väcks jag till liv, påminns om varför jag lever).

Nästa helg är det storebrors tur. Jag gillar att ha dem en åt gången, då kan jag rikta hela strålkastarljuset på den utvalde för dagen och behandla honom som en prins. Jag överöser prinsarna med massor av godsaker, vilda lekar, kärlek och betydligt fler JA än NEJ.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0