Inlägg

Har kommit igång med att slutföra sommarkursen. Det kanske inte var så märkvärdigt som jag hade föreställt mig. I bland (ofta) är jag bra på att ge saker onödigt stora proportioner.

Jag har svårt att vända dygnet rätt. Jag ligger och ser värdelösa komediserier till långt in på småtimmarna och så orkar jag inte stiga upp i mänskilg tid. Men jag och klasskamratgrannen har kommit på ett system. Jag sover på förmiddagarna - hon för anteckningar från föreläsningarna som hon sedan återberättar för mig och hon (som blir trött och less på eftermiddagarna) går hem när jag kommer ner på skolan och så för jag i min tur anteckningar. Enda nackdelen är att vi aldrig får ses. Och detta system fungerar bara för mig fram till vi har ett obligatoriskt moment på förmiddagen - då måste dygnet vändas och huden omkring (de röda) ögonen påsas.

Ikväll blir det klassparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0