Hyllar fejsboken

Ändrade planer. Det blir inte stenstaden som doftar sulfit och sulfat. Det blir F som flyttar till Stockholm i början av december i stället. Han ska dit och söka jobb, så klart, och när jag går ut i juni joinar jag honom.

Det kändes lite hopplöst att hitta ett boende med så kort varsel, så jag annonserade lite på Fejan. Och vips, på en timme hade en gammal vän, som ska resa i några månader, hört av sig. Så nu får F, om allt vill sig, bo på odenplan i två månader. Fejan alltså, vilket place!

I dag ska jag plugga som ett djur. Som ett djur.

Senast i går var jag i skolan och fikade på "flygplatscafét" i flera timmar, och inga småfåglar syntes till. De kanske har flugit ihjäl sig :´-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0